הובלות במגדל העמק ובכל הארץ בכלל הפכו ליותר ויותר מבוקשות במהלך השנים האחרונות. גידול באוכלוסייה, צמיחה באחוז פתיחת העסקים מדי שנה, בנייני מגורים חדשים הנבנים כל הזמן – כל אלה תורמים לצמיחה האדירה שחווה תחום ההובלות בשנים האחרונות. למעשה מאז ומתמיד היה תחום ההובלות מבוקש וזאת עוד מתקופת ההיסטוריה שם אנו משלמים לבעלי כרכרות להעברת סחורות ממקום למקום, כמו גם בעלי סירות המספקים את אותו השירות דרך הים. בחזרה לתקופה שלנו היום מדובר בשירות המשמש כל אחד מאתנו בשלב כלשהו בחיים.

הובלות לסטודנטים:

ישנם סטודנטים רבים באזור מגדל העמק והסביבה ואחוז גבוה מהם מעתיקים חדר או דירה שכורה במהלך לימודיהם לפחות פעם אחת. לעתים מדובר במספר חפצים ופריטים קלים שבזרת חבר או שניים ורכב פרטי נוכל להעבירם ללא בעיה. כאשר מדובר ברהיטים לעומת זאת, הרי שיש הצורך לפחות במשאית הובלה קטנה המתאימה לתכולה. משאית גדולה עולה כסף רב יותר לתפעול ולכן בדרך כלל ההובלות לסטודנטים הנעשות על ידי חברת הובלות במגדל העמק ייעשו על ידי טנדר או משאית קטנה ובמחירים זול יחסית המתאים לכיסו של הסטודנט.

הובלות למשרדים:

מרבית העסקים הקטנים אינם יכולים לאפשר לעצמם לרכוש משרדים ולכן שוכרים משרד. שכירת המשרד כרוכה בהוצאות רבות אך לא פחות חשוב גם תכולת המשרד היא דאגה במעלה עליונה עבור בעל העסק. במשרד ישנו ריהוט וציוד רב הנדרש לצורך תפעול העסק על ידי העובדים ולכן בעת מעבר משרד יש הצורך בהזמנת שירותים של מובילים במגדל העמק שיבצעו את העברה בצורה בטוחה ומהירה למשרד החדש.

הובלות דירה:

מוביל במגדל העמק יספק מגוון רחב של שירותים. הנפוץ ביותר הוא ככל הנראה הובלת דירה. בכל הנוגע לשירותי הובלות במגדל העמק מחירים הם עניין אינדיבידואלי שמשתנה בהתאם לגודל הפריטים, חברת ההובלות, המשאית והציוד הנדרש להעברת הפריטים, מקום היעד ועוד.

הובלות במגדל העמק
הובלות במגדל העמק

שירותים נוספים במקום: