באזור מעלות תרשיחא ישנם מפעלים ובתי עסק רבים. כאשר אלה מעתיקים את מקומם או כאשר עסק/מפעל נפתח או נסגר יש הצורך בהעברת ציוד, רהיטים וכלי עבודה. במקרים אלו ייאלצו לפנות בעלי המקום לשירותיה של חברת הובלות במעלות תרשיחא שתהיה קרובה לאזור ותוכל לספק לכם מחירים נוחים ושירותי זמין ומהיר.

מה ההבדל בין הובלת דירה להובלת לעסק?

מובילים במעלות תרשיחא יודעים להתאים את עצמם לסוג ההובלה הן ברמת הציוד, הן בכמות העובדים והן בציוד הנדרש. כך למשל כדי להעביר מקרר יזדקקו יוכלו להיעזר ב"תיק" גב עליו נישא המקרר מה שיאפשר למוביל אחד להרים אותו ולשאת אותו למשאית. חשוב להבין כי מלבד הכנת הציוד הנדרש וגודל המשאית יש הבדלים באיכות הציוד, בשוויו ואפילו בזמן ההובלה הנדרש.

הובלת דירה תהיה לרוב פחות לחוצה מעזיבה משרד או אזור שכור המיועד לעסק. הובלת הדירה תתבצע לפני מועד סיום החוזה וזאת כדי לא לחכות לרגע האחרון ומתוך ידיעה שכבר יש מקום אחר אליו ניתן להעביר את הציוד. רכוש של בית ממוצע יהיה שווה פחות כסף מרכוש של משרד הנחשב בדרך כלל ליוקרתי יותר. כמובן שנתון זה אינו מדויק כי לעתים זה הפוך – הריהוט הביתי יקר יותר ואילו הריהוט המשרדי צנוע יותר.

בעלי עסקים אוהבים לנצל כמעט כל יום עבודה העומד לרשותם כאשר הם תחת חוזה שכירות במקום מסוים, בין אם מדובר בחנות, מפעל או משרד ולכן תזמון ההובלה הוא חשוב יותר. יום ההובלה יהיה יום לחוץ שבו יש להעלות את כל הציוד בצורה מסודרת על המשאית ולהוביל אותו בבטחה אל יעדו החדש. אם תשאלו בעל עסק הוא יאמר לכם שהוא תמיד יתרגש במעבר למשרדים חדשים, אולם החלק הפחות נעים הוא עיסוק עם אריזת המוצרים ופירוקם – לצורך כך ישנם מובילים במעלות תרשיחא שיספקו לכם גם שירותי אריזה, פירוק והרכבה בתוספת מחיר.

הובלות במעלות תרשיחא
הובלות במעלות תרשיחא

שירותים נוספים באזור: