הובלת בחיפה עובדים יד ביד עם מיטב העסקים מעולם המוטוריקה. אנו משלבים בין הובלה במגזר הפרטי למגזר העסקי.

העברת רכבים לפירוק בחיפה ובצפון

לנו ידע מעמיק וציוד מקצועי וכמובן שיתוף פעולה עם ספקי קונה רכבים לפירוק מזה המון שנים. אנו מבצעים לעסקים הובלות מורכבות וההתחלה ועד הסוף. הובלות אלו כלולת גם בהעברת הציוד שדרוש לו כוח אדם כגון פריטים, מראות, טלויזיות , ספות , מנורות ובדומה לכך גם הובלה של כלים כבדים כמו מלגזות , רכבים לפירוק , משאיות ישנות , אופנועים ודומים להם.

הובלת רכבים לפירוק מחיפה לתל אביב
הובלת רכבים לפירוק מחיפה לתל אביב

גרירת רכבים ישנים בעיר ללקוחות

אם שמתם לב למכוניות שמפריעות ברבים ברחבי העיר חיפה ומכוניות אלו עומדות מעל שישים ימים יש ליצור קשר עם הפיקוח העירוני בחיפה. אין אנו מבצעים גרירות הקשורות לעיר עצמה. אנו מספקים גרירת רכבים לפירוק ללקוחות פרטיים ועסקים בעיר בלבד.

חוששים מהרכב הישן ? זקוקים להעברת רכבים לפירוק ולפיתרון מיידי ?

באזור הצפון ובעיר חיפה ישנם המון בעלי עסקים שקונים ברזל ,מוצרי מתכת ורכבים. תוכלו לבדוק באתר מכוניות לפירוק מידע על כמה באמת שווה הרכב שלכם אם זה לפירוק.מידע מפורט ביותר לגבי דגמי רכבים, סוגי רכבים , שנת ייצור בין 1990 ועד 2005 תוכלו למצוא מחירים משוערים עבור כל רכב ישן לברזל באתר.

מכוניות לפירוק מחירים
מכוניות לפירוק מחירים

כמה עולה הובלה של רכבים לפירוק?

גרירת ג'יפ שחור בחיפה לפירוק
גרירת ג'יפ שחור בחיפה

מחירים של הובלה משתנים, תלוי מאוד מה המכונית שלכם, מה המשקל שלה והדגם. ההובלה עצמה של המכונית נאה בין 150 שקלים ל450 שקלים במידה וההובלה בעיר חיפה ( בין הובלה של אופנוע לדוגמא בהשוואה למשאית).

לבירור מחירים והובלת רכבים בעיר אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לייעץ לכם בחינם!