You are currently viewing שירות הדברה בחיפה נגד חרקים שונים

שירות הדברה בחיפה נגד חרקים שונים

  • מחבר:
  • קטגוריה:בלוג

תושבי חיפה היקרים, צוות המדבירים נט אשר מומחה בשירותי הדברה בחיפה ריכז עבורכם מידע אודות המזיקים השונים.

הדברה היא תחום רחב מאוד והיא כוללת הרחקה והשמדה של בעלי חיים וחרקים המזיקים לאדם ומורידים את איכות חייו. אם תהיתם פעם אילו סוגי הדברה קיימים ונגד אילו חרקים, לפניכם רשימה חלקית:

  • פרעושים. קהל היעד של הדברה נגד פרעושים הוא בדרך כלל בעלי כלבים, שהם חיית המחמד העיקרית שמסתובבת בחוץ על בסיס קבוע בטיולים יומיים וגם בעלי חתולים שמשחררים את החתול להסתובב לבדו בגינה. הפרעושים קופצים על הפרווה של חיית המחמד וגורמים לה לאי נוחות, כולל מקרים קשים בהם הפרווה מוצפת פרעושים ואיכות החיים והשינה של הכלב או החתול נפגעת מאוד. מעבר לכך, הפרעושים קופצים מהפרווה ועוקצים גם את בני האנוש המתגוררים עם חיית המחמד, מה שגורם לעקיצות מגרדות ומטרידות ונוכחות של פרעושים במיטות, בריהוט ועוד. אפילו חתולים שלא נוהגים לצאת החוצה סובלים לעיתים מפרעושים, שנדבקים לבעליהם בגינות וברחוב ובבית עוברים אליהם לפרווה. הפתרון במצבים כאלו הוא הדברה באמצעות קולר ייעודי, המחסל את הפרעושים. אולם במקרים קיצוניים יותר יש צורך בפעולה נרחבת יותר של הדברה, בכל רחבי הבית. במצב כזה יש להזעיק מדביר מקצועי אשר יבצע הדברה בכל חללי הבית ואף על הריהוט.
  • תיקנים הם אחד מסוגי החרקים השנואים ביותר על הישראלים ובכלל. הם מופיעים בדרך כלל בעונת הקיץ ועל אף שהם לא מזיקים, הם מהווים מטרד לא קטן. גם במקרה הזה יש אפשרות להשתמש בתרסיס הדברה מקומי, שיחסל את התיקן בו במקום, או להזעיק איש הדברה שירסס חומר ייעודי ברחבי הבית. החומר לא תמיד ימנע את הכניסה של התיקנים לתוך הבית, אבל הוא כן יחסל אותם כמעט מיד וכך תפטרו מהמטרד המעיק.
  • נמלים. ראיתם נמלה אחת? סביר להניח שהיא מגיעה מקן של מיליונים. נמלים מופיעות בדרך כלל במטבח ונמשכות לסוכר ומוצרים מתוקים. אבל כל מי שאי פעם הייתה לו מכת נמלים בבית, יודע להגיד שמהר מאוד הן מגיעות לכל סוג של מזון ואפילו ניתן למצוא אותן במקומות מוזרים כמו באמבטיה. יש כל מיני "שיטות סבתא" טבעיות להדברת נמלים וכמובן גם תרסיסים לשימוש ביתי, אולם בדרך כלל מה שבאמת פותר את הבעיה זו הדברה איכותית. שימוש בתרסיס מלא כימיקלים יכול גם להיות בעייתי בסביבה של מזון, משום שהוא עלול לספוג את הרעלים המשתחררים ממנו.
  • יתושים. אין דבר יותר מעצבן מזמזום של יתושים שבסופו של דבר מסתיים גם בעקיצות מגרדות ומטרידות. בדרך כלל, הדברה בחיפה בטיפול ביתי ביתושים מסתכם בפעולות מנע כמו מריחת חומרים על הגוף, אשר הניחוח שלהם מרחיק את היתושים. אולם הדברה צריכה להיעשות באופן נרחב יותר ובדרך כלל אלו הרשויות המקומיות שמבצעות הדברה נגד יתושים, בעיקר סביב מקורות מים אליהם הם נמשכים.

חייבים להזמין מדביר בחיפה בהקדם האפשרי? זה הזמן ן ליצור קשר עם המדבירים נט אשר מספקים מענה מקצועי של הדברה במחוז הצפון כולו

מדביר בחיפה והסביבה